معرفی درب ضد سرقت مناسب فضای ویلایی

تاریخ نوشته : آوریل 8, 2024
معرفی درب ضد سرقت مناسب فضای ویلایی

درب ضد سرقت ویلایی

از آنجایی که در ساختمان های آپارتمانی محیط بسته است و نور آفتاب و سایر عوامل محیطی مثل باد و باران به صورت مستقیم با درب برخورد ندارند، درب های ضد سرقت در این محیط ها دوام و طول عمر بیشتری دارند. اما درب های ویلایی معمولاً در فصل سرما در معرض باد، برف و باران و در فصل گرما در معرض تابش نور خورشید قرار دارند و به همین دلیل در این مکان ها می بایست درب های ضد سرقت با روکش مناسب و رنگ آمیزی مختص این محیط ها نصب شود تا مقاومت لازم را در برابر این گونه عوامل محیطی داشته باشند.

لازم به ذکر است که اگر درب های ضد سرقت ویلایی روکش مناسب و استاندارد نداشته باشند و یا درب به خوبی رنگ آمیزی نشده باشد، به مرور زمان و پس از مدتی لایه های روکش درب جدا خواهند شد و رنگ درب ضد سرقت بر اثر تغییرات آب و هوایی از بین می رود. بنابراین دقت کنید که هنگام ساخت این درب ها از روکش مناسب و استاندارد استفاده شود و رنگ آمیزی درب نیز به خوبی انجام شود تا علاوه بر حفظ زیبایی درب ضد سرقت، طول عمر آن نیز افزایش یابد. همچین، در هنگام خرید درب ضد سرقت به شرایط محیطی مکان نصب درب توجه کنید و دربی انتخاب کنید که متناسب با شرایط آب و هوایی محل نصب باشد.

درب ضد سرقت ویلایی
درب ضد سرقت ویلایی

درب ضد سرقت مقاوم در برابر رطوبت

امروزه اگر چه درب‌های ضد سرقت یکی از اصلی‌ترین انتخاب‌ها برای هر سازه‌ای محسوب می‌شوند اما تنوع در ویژگی‌های آن‌ها باعث می‌شود که کاربرد‌های ویژه‌ای نیز داشته باشند. به طور مثال در مورد سازه‌های ویلایی علاوه بر امنیتی که درب‌های ضد سرقت به همراه دارند باید به مسأله دیگری چون نفوذ ناپذیری درب ضد سرقت در مقابل آب و رطوبت نیز توجه داشت. معمولاً در شهر‌های شمالی کشور که ساخت و ساز ویلا رایج است، نفوذ رطوبت باعث می‌شود که درب‌های ضد سرقت دچار پوسیدگی و آسیب شوند اما استفاده از درب ضد سرقت و ضد آب برای این موارد بهترین انتخاب خواهد بود.

درب‌های ضد سرقت عموماً به عنوان درب ورودی مورد استفاده قرار می‌گیرند، بنابراین طبیعی است که این درب‌ها در معرض تابش مستقیم نور خورشید، رطوبت فضا، آب ناشی از بارش باران و برف، نفوذ حشرات و… قرار می‌گیرند، یک درب ضد سرقت خوب علاوه بر تأمین امنیت باید از ویژگی‌هایی برخوردار باشد که در مقابل عوامل یاد شده نیز مقاومت کافی داشته باشند. در ادامه با این درب‌ها آشنا می‌شویم:

1- درب ضد سرقت رویه فلز

استفاده از درب ضد سرقت رویه فلزی در سال‌های اخیر رواج بسیاری داشته است، با این حال باید توجه داشت که کیفیت رنگ این درب‌ها اهمیت زیادی دارد چرا که در صورت عدم کیفیت به مرور زمان رنگ در کمرنگ شده و یا پوسته می‌شود و باید تعمیر شود. برای مطالعه بیشتر در مورد درب ضد سرقت رویه فلزی روی لینک درب ضد سرقت فلز کلیک کنید.

2- درب ضد سرقت رویه ترموو(یا درب ضد سرقت ترموود)

درب ضد سرقت با رویه ترموود نوعی درب ضد سرقت است که از چوب ترموو تهیه می‌شود. این درب‌ها از مقاومت مناسب و استحکام بالایی برخوردار بوده و ویژگی‌های منحصر به فردی برخوردار هستند که آن‌ها را برای استفاده در شرایط جوی شرجی و پر بارش مناسب می‌سازد. برای آشنایی بیشتر با این درب ضد سرقت روی لینک درب ضد سرقت ترموود کلیک کنید.

3- درب ضد سرقت UV

درب‌ های ضدسرقت UV درب‌هایی هستند که با روکش uv طراحی شده‌اند این درب‌های ضد سرقت علاوه بر دارا بودن ویژگی‌های درب ضد سرقت همچون استحکام و امنیت بالا، دارای خاصیت مقاومت در مقابل اشعه مستقیم خورشید نیز هستند که باعث می‌شود درب آسیب کمتری در مقابل نور داشته باشد.

چه زمانی باید درب ضد سرقت مناسب فضای ویلایی استفاده کرد؟

شاید این سؤال برای بسیاری از کاربران مطرح باشد که از درب ضد سرقت مناسب رطوبت چه زمانی باید استفاده کرد. درب‌های ضد سرقت عموماً به عنوان درب ورودی مورد استفاده قرار می‌گیرند. بنابراین اگر قرار است این درب در فضایی مورد استفاده قرار گیرد که در معرض رطوبت، بارش باران و هوای شرجی واقع می‌شود بهتر است سراغ درب ضد سرقت با خاصیت ضد آب بروید. این درب‌ها برای ورودی ویلا، استفاده در ساختمان‌های شهر‌های شمالی یا جنوبی کشور و… مناسب هستند. این درب‌ها علاوه بر امنیت بالا از ثبات رنگ و طول عمر بیشتر نیز برخوردار هستند.

درب ضد سرقت ویلایی
درب ضد سرقت ویلایی

نکات مهم انتخاب درب ضد سرقت مناسب فضای باز

جدا از موارد توضیحی ، از جمله موارد مهمی که در انتخاب این درب‌ها باید به آن توجه داشت نوع قفل، ابزارآلات و کیفیت رنگ آن‌ها است. از آنجایی که این درب‌ها عموماً در فضا‌های بیرونی مورد استفاده قرار می‌گیرند بسیار مهم است که از قفل با کیفیت و ایمن در آن‌ها استفاده شود، ضمن این که علاوه بر زیبایی ظاهری باید از امنیت کافی نیز برخوردار بوده و کیفیت رنگ بالایی داشته باشند.

قفل درب ضد سرقت

جمع‌بندی و نتیجه گیری

خرید درب ضد سرقت ویلایی باید با اطمینان از ویژگی‌های آن انجام گیرد. مجموعه آراز درب سازنده انواع درب‌های ضد سرقت، درب اتاقی، درب ضد سرقت ضد آب و… تمامی محصولات خود را با تضمین کیفیت و گارانتی‌های لازم عرضه می‌کند. ضمن این که امکان سفارشی‌ سازی درب‌ها بر اساس نیاز مشتری نیز وجود دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر و پاسخگویی به سؤالات با کارشناسان مجموعه در تماس باشید.

خرید درب ضد سرقت ویلایی آراز درب

درب های ضد سرقت مناسب فضای باز و ویلایی از جمله درب ضد سرقت رویه فلزی و درب ضد سرقت ترموودد را میتوانید با بهترین متریال استفاده شده و قیمت مناسب از آراز درب البرز مشاهده وسفارش دهید

دیدگاهتان را بنویسید