خرید درب ضد سرقت: آراز درب البرز تولید کننده انواع درب ضد سرقت

ارسال درب ضد سرقت در تهران و کرج تا درب منزل و برای سایر شهرها کرایه حمل تا شرکت باربری در صورت خرید از سایت به صورت رایگان و از شرکت باربری تا شهر مقصد به عهده خریدار میباشد.
جهت هاهنگی نصب حتما تماس گرفته شود.
درب ضد سرقت دارای دو نوع تقسیم بندی ابعاد میباشد که سازندگان ساختمان باید قبل از ساخت فریم درب به آن توجه کنند. مسئله دیگر قطر لقار دیوار برای نصب درب ضد سرقت می باشد. عرض و طول ساب فریم مورد نیاز برای درب های استاندارد مساوی با  111 در ۲۱۲ می باشد. فاصله ۱۱۱ داخل به داخل فریم انتظار بعد از نصب ساب فریم فلزی می باشد.
ساب فریم می تواند از قوطی ۳۰ در ۴۰ و یا هر نوع فلز دیگری باشد. طول ساب فریم انتظار برای درب ضد سرقت ۲۱۲ سانتی متر به این معنا می باشد که از کف تمام شده تا زیر نعل درگاه نباید بیشتر از ۲۱۲ سانتی متر باشد. البته باید بیان شود هیچ گونه محدودیتی در آراز درب برای ساخت درب ضد سرقت با ابعاد سفارشی وجود ندارد و درب های ضد سرقت می توانند با طول و عرض های مختلف در ساخت سفارشی طبق نیاز شما ساخته شوند.
ولی بعضی از سازندگان تمایل دارند که از ابعاد سفارشی استفاده کنند منظور از سفارشی بودن ابعاد درب ضد سرقت خارج از اعدادی می باشد که در بالا بیان شد. ولی ابعاد درب ضد سرقت نباید از ۱۲۵ سانتی متر بیشتر باشد و برای ابعاد بیشتر از ۱۲۵ سانتی متر میتوان از درب های ضد سرقت یک و نیم لنگه و دو لنگه استفاده نمود.
ابعاد درب ضد سرقت برای درب ضد سرقت دو لنگه نهایتا می تواند ۲ متر باشد و بیشتر از این عرض باید ساخت سفارشی مد نظر گرفته شود. موارد عنوان شده تاثیر خاصی بر شرایط نصب ندارد اگرچه نصب و حمل درب  ضد سرقت دو لنگه سخت تر از درب ضد سرقت تک لنگه می باشد و نصب این نوع درب ها نیازمند نصاب های مجرب می باشد که در شرکت آراز درب البرز تمامی پرسنل به صورت تخصصی فعالیت میکنند.
 

درب ضدسرقت راش برجسته

درب ضد سرقت مدرن

درب ضدسرقت ترمو وود

درب رویه pvc و درب لابی

استراکچر درب ضد سرقت تولید شده توسط آراز درب البرز

 

ضد دیلم چیست ؟ آیا درب های ضد دیلم امنیت دارند ؟

 

لبه به اصطلاح ضد دیلم، لبه ای فلزی با ضخامت حدود 1 میلی متر و پهنای حدود 1 سانت بصورت عمود بر لنگه درب، در سمتی که قفل ها قرار میگیرند روی لبه کلاف لنگه واقع شده است. زمانی که درب بسته میشود این لبه وارد چهارچوب شده و درز بین لنگه و چهارچوب را بطور کامل می بندد و اجازه ورود نوک دیلم به داخل فضای بین لنگه و چهارچوب درب ضد سرقت را نمیدهد.

تا اینجای توضیح این لبه چیز خوبی به نظر میرسد اما باید بدانید هیچ دزدی برای سرقت از منزل با دست خالی نمی آید!

ضد دیلم در درب های ضد سرقت امنیت دارد ؟

مزایا و معایب لبه ضد دیلم

فروشنده میتواند با گفتن کلمه ضد دیلم به خریدار و قانع کردن ایشان به ایمن بودن درب ، فروش راحت تری داشته باشد.

اگر درب به هر دلیلی پشت سرتان بسته شود و کلید همراه نداشته باشید ، جز با تخریب قفل و ایجادِ خسارت برای دربتان ، با هیچ روش بی هزینه ای نمیتوانید درب را باز بکنید. بدلیل وجود این لبه ، نوار درزگیر چهارچوب در قسمت لبه حذف میشود که این کار باعث ورود گرد و غبار و حشرات به ساختمان و همینطور ایجاد صدای زیاد هنگام بستن درب میشود. بدلیل تقارن محل لبه و چهارچوب اگر بعد از مدتی لنگه درب دچار افتادگی شود (که در اکثر دربهای ارزان قیمت میشود) لنگه درب به چهارچوب گیر کرده و درب باز یا بسته نمیشود یا ایجاد صدای گوش خراش میکند. برای گیر نکردن لبه به چهارچوب ؛ بادخور (خلاصی) لنگه بیشتر از حالت نرمال در نظر گرفته میشود که عمق ورود زبانه قفل به چهارچوب را کاهش میدهد.

 

درب ضد سرقت ضد دیلم واقعی کدام درب است؟

کلمه ضد دیلم را هنگام خرید درب از فروشندگان ؛ بسیار شنیده ایم اما چطور متوجه شویم دربی که قصد خرید آن را داریم واقعا در مقابل دیلم شدن (باز شدن توسط اهرم) مقاوم است؟ برای این موضوع اول باید بدانیم دیلم چیست؟ دیلم ابزاری فولادی است که دارای سری باریک قابل عبور از فاصله بین چهارچوب و درب میباشد همچینین دارای دسته ای بلند میباشد که توانایی ایجاد حالت اهرم و وارد آوردن فشار زیاد در قسمت سر اهرم را بوجود میاورد.

 

شیوه باز کردن درب با دیلم چگونه است؟

زمانی که سر دیلم وارد فضای بین چهارچوب و لنگه میشود ، سارق با اعمال فشار در جهت مخالف ، لنگه درب را در ناحیه قرارگیری قفل ها تا حدی خم میکند که زبانه های قفل از چهارچوب خارج شوند و در نهایت درب باز شود نکته : میتوان با استفاده از لبه ضد دیلم که برخی تولید کنندگان روی درب های ضد سرقت قرار میدهند ؛ نقطه ورود دیلم را مسدود کرد اما این لبه به هیچ عنوان از دیلم شدن درب توسط سارق جلوگیری نمیکند و نهایتا شاید فقط چند ثانیه به زمان سرقت اضافه کند ولی این لبه مشکلات فراوانی را ایجاد میکند که با دانستن آن قطعا قید خرید درب لبه دار را خواهید زد

دیلم کردن درب ضد سرقت

درب های ضد دیلم از باورغلط تا واقعیت !

آن چیزی که باعث ضد دیلم شدن درب میشود صرفا اسکلت فلزی داخلی لنگه درب ضد سرقت است. اگر ساخت این ساختار فلزی بصورت مهندسی شده و استاندراد انجام شده باشد میتواند در مقابل دیلم مقاومت کرده و جلوی خم شدن لنگه درب توسط سارق را بگیرد. با توجه به شرایط اقتصادی موجود در ایران و تمایل اکثریت مردم به خرید درب های ارزان، متاسفانه بسیاری از تولیدکنندگان، درب ضد سرقت تولیدی خود را با اسکلت ضعیف و سبک تولید میکنند که در نتیجه با صرفه جویی در مصرف آهن که یکی از پرهزینه ترین آیتم های مصرفی در تولید درب است؛ قیمت تمام شده درب را کاهش داده و درب ارزان قیمت به خریداران ارائه کنند.

 

پروفیل کشی ساختار داخلی درب (لنگه ایمن)

هر چه تعداد پروفیل (شاسی فلزی) عرضی و عمودی داخل لنگه درب بیشتر باشد ، سطح مقاومت درب در مقابل خم شدن توسط دیلم بیشتر میشود.

برای ایجاد مقاومت حداکثری ، پروفیل ها باید بصورت یک تکه باشند نه اینکه بصورت تکه های کوتاه با جوش به هم وصل شوند.

متاسفانه برخی تولید کنندگان به جهت کمتر شدن هزینه نهایی درب ، از قطعات 10 ، 20 و 30 سانتی ضایعاتی که با جوش به هم متصل میشوند استفاده میکنند که در این حالت با اعمال فشار توسط دیلم ، اسکلت از ناحیه جوش متلاشی میشود.

متاسفانه اکثر تولید کنندگان به جهت افزایش سرعت تولید و سرشکن شده هزینه کارگری و در نهایت کمتر شدن قیمت درب ، از خال جوش (جوش نقطه ای ضعیف) برای اتصال قطعات فلزی استفاده میکنند که در این حالت باز هم با اعمال فشار توسط دیلم ، اسکلت از ناحیه خال جوش متلاشی میشود.

شاخه های پروفیل عرضی و عمودی داخلی لنگه در تمامی نقاطی که به هم میرسند باید توسط جوش سه جهته CO2 به هم متصل شوند تا بتوانند یک اسکلت یک پارچه و مقاوم را تشکیل بدهند اسکلت درب های ضد سرقت پانل ترکیه CDB به این شکل تولید میشوند.

برای مشاهده اطلاعات تکمیلی لنگه ایمن یا شاسی درب به این صفحه مراجعه فرمایید.

 

اگر فروشنده ای اسکلت دربی را ضد دیلم معرفی کرد، چگونه ادعای او را صحت سنجی کنیم؟

جدا از قیمت درب ضد دیلم که به واسطه حجم زیاد آهن مصرفی در لنگه درب، نمیتواند ارزان باشد، مشخصه اصلی عدم وجود حالت ارتجاعی یا شلاغی در لنگه درب است.

حالت شلاغی لنگه یعنی چه؟

یکی از روش های تست کردن استحکام لنگه درب ضد سرقت، تست حالت شلاغی لنگه است در این روش زمانی که درب باز است قسمت بالایی لنگه درب را با دست بصورت رفت و برگشتی به چپ و راست تکان میدهند اگر اسکلت درب مستحکم نباشد در هنگام تکان دادن لنگه، قسمت پایینی درب حالت شلاغی پیدا میکند و با وقفه نسبت به قسمت بالایی درب به طرفین تاب میخورد در نتیجه چنین دربی نمیتواند ضد دیلم باشد در این روش هر چه میزان حالت شلاغی لنگه کمتر باشد، لنگه درب مستحکم تر است.

 

 

اسکلت نوع 1 (لنگه ایمن پروفیل کشی شده) 

اسکلت سوپر پروفیل شامل 16 شاخه یک تکه پروفیل سنگین ، بصورت عرضی و عمودی با اتصال سه جهته جوش CO2

لنگه ایمن

 

اسکلت نوع 2 (کلاسیک):
 اسکلت کلاسیک شامل 4 شاخه یک تکه پروفیل سنگین در عرض و 4 لچکی فولادی در کُنج با اتصال سه جهته جوش CO2 به همراه ورق کشی فولادی سرتاسری ضخیم داخل لنگه

پروفیل فولادی ضخیم یک تکه

خرید درب ضد سرقت مقاوم با لنگه ایمن در آراز درب

لنگه ایمن در درب ضد سرقت یک ویژگی امنیتی است که در درب های ضد سرقت استفاده می‌شود. این لنگه‌ها به منظور افزایش امنیت و جلوگیری از ورود غیرمجاز به داخل ساختمان به کار می‌روند. لنگه‌های ایمن باید از مواد مقاومی ساخته شده باشند تا در برابر تلاش‌های خرابکارانه برای باز کردن درب مقاوم باشند.

پس اگر به دنبال ضد سرقت ایمن هستید باید از فروشندگان درباره ساختار داخلی درب ها سوال کنید. درب ضد سرقت مجموعه آراز درب البرز دارای ایمنی کامل با ضمانت نامه کتبی می باشد به گونه ای که داخل لنگه درب تماما ورق فلزی به طور کامل پوشش داده است و قوطی مشبک افقی و عمودی برای جلوگیری از عدم ورود دیلم و لوازم دیگر به داخل درب اضافه می شود که با اضافه کردن ورق های فولادی ضخیم 1 میلی متر و 1.5 میلی متر می تواند به امنیت درب شما اضافه شود که با انتخاب هر فرد شخصی سازی می شود.

لنگه ایمن را میتوانید با بهترین متریال استفاده شده و قیمت مناسب از آراز درب البرز همراه با درب ضد سرقت با ابعاد مورد نظر خود سفارش دهید.

 

 

 

هزینه حمل و نقل و نصب در تهران و کرج

هزینه حمل در صورت سفارش از سایت به صورت رایگان میباشد

هزینه حمل در صورت سفارش از سایت به صورت رایگان میباشد

هزینه ارسال برای سایر شهر ه در صورت سفارش از سایت به صورت ارسال رایگان از کارخانه تا شرکت باربری و از شرکت باربری تا شهر مقصد به عهده خریدار میباشد

شروع قیمت از 800 تومان

شروع قیمت از 500 هزار تومان

شروع قیمت از 200 هزار تومان

شروع قیمت از 500 هزار تومان


چرا قیمت محصولات آراز درب از سایر فروشگاه های آنلاین کمتر است ؟

یکی از مهترین عوامل هنگام انتخاب درب ضدسرقت قیمت محصول است و خریداران همواره توجه ویژه ای به آن دارند.
گروه صنعتی آراز درب البرز تولید کننده درب ضد سرقت بوده و محصولات خود را به صورت مستقیم به دست خریدار میرساند و به همین دلیل قیمت تمام شده برای مشتری بخاطر حذف شدن واسطه ها کاهش چشمگیری پیدا میکند.
متاسفانه خیلی از فروشگاه های آنلاین صرفا به صورت واسطه ای فعالیت میکنند و با افتخار! اعلام می کنند که هیچ گونه فعالیت تولیدی ندارند اما از فروش محصولات به شما کسب درآمد میکنند.