مزایای استفاده از رویه راش برای تولید درب ضد سرقت

تاریخ نوشته : فروردین ۱۵, ۱۴۰۳
مزایای استفاده از رویه راش برای تولید درب ضد سرقت

مزایای استفاده از رویه راش برای تولید درب ضد سرقت

درب ضد سرقت روکش راش در دسته درب های تولید شده با چوب طبیعی قرار می گیرد. زیرا از چوب طبیعی برای تولید روکش درب استفاده شده است .رنگ روکش راش صورتی مایل به قهوه ای و دارای لکه های قهوه ای رنگ است درب ضد سرقت روکش راش از ورق های ۸ میل ساخته و بر روی اجزای داخلی در قرار می گیرند.کیفیت و استقامت روکش این درب ها بسیار مقاوم بوده و قیمت بالا تری نیز نسبت به محصولات دیگر درب ها با روکش پی وی سی و روکش فلزی دارند.از مزایای استفاده از چوب راش برای تولید روکش درب می توان به این موارد اشاره نمود:
وجود مدل های متنوع از این نوع روکش
قیمت مناسب
ظاهر بسیار شیک و زیبا
امکان رنگ پذیری بسیار بالای محصول

مقاوم بودن چوب راش در برابر سایش و خش از جمله مواردی است که استفاده از انها را تا سالیان طولانی ممکن کرده است.
از جمله ویژگی های منحصر به فرد درب روکش راش ضد سرقت می توانیم موارد زیر را نام ببریم :
رنگ پذیری مناسب
مقاومت و استحکام بالا در برابر اسیب های فیزیکی
در دسترس بودن
گستره رنگ پذیری متنوع
زیبایی و طرح پذیری بالا

انواع درب ضد سرقت با رویه راش

درب های ضد سرقت با روکش راش نیز به دو دسته روکش بر جسته و نما برجسته تقسیم می شوند. از این محصولات به دلیل اینکه تنوع محصولات با رویه راش نسبت به سایر رویه ها بسیار زیادتر است و می توان به عنوان یکی از گزینه ها خرید برای درب های ورودی از انها یاد کرد نکته قابل اوجه درباره رنگ این محصولات وجود دارد که باید به ان توجه کرد این است که محصولات روکش راش مجموعه افرا در چهار رنگ بندی گردوییR01، گردوییR02، سفید و نباتی تولید و به بازار مصرف عرضه می شود.

ویژگی های چوب راش

ویژگی های چوب راش
در این بخش قصد داریم مهم ترین ویژگی های چوب راش را ارائه کنیم. این نوع چوب دارای ویژگی هایی به شرح زیر است:

سطحی صاف
رنگ خاکستری
جایگزینی عالی به عنوان هیزم
استحکام نسبتا بالا
طول عمر بالا
انعطاف پذیر
مورد استفاده در ساخت مبل، ام دی اف، روکش و دیگر اشیاء چوبی

دلیل استفاده از چوب راش

دلایل استفاده از چوب راش
۱. قابل انعطاف
چوب راش معمولاً برای تولید مبلمان دارای منحنی و شکل های خاص استفاده می شود؛ زیرا به راحتی چکش خواری می شود و برای ساخت صندلی، کابینت، کفپوش، قاشق و حتی لیوان یک انتخاب عالی است. پلای وود فلکسی، یکی از محصولات تولید شده توسط این نوع چوب است که توسط گروه بازرگانی مدحت وود به فروش می‌رسد.

۲. بادوام
از آنجایی که این نوع چوب در دسته چوب های سخت، غیر متخلخل و دارای چگالی بالا است؛ در برابر فشار، بریدگی و خراشیدگی بیشتر از سایر چوب ها دوام می آورد.

۳. ضربه گیری بالا
چوب راش با دارا بودن بافتی یکنواخت مقاومت قابل توجهی در برابر فشار دارد. با در نظر گرفتن این موضوع، چوب راش معمولاً برای کفپوش ها ترجیح داده می شود؛ زیرا می تواند وزن و ضربه بالایی را تحمل کند.

۴. مقرون به صرفه
چوب راش با قیمتی مشابه با سایر چوب های سخت ارزان قیمت عرضه می شود. علاوه براین، اغلب به جای استفاده از چوب های گران قیمت مانند ماهون، افرا، گردو و گیلاس استفاده می شود.

۵. بی بو
بر خلاف چوب های دیگر، چوب راش بو یا طعم مشخصی ندارد. این ویژگی نه تنها چوب راش را به گزینه ای عالی برای ظروف مواد غذایی تبدیل می کند، بلکه سطح تمیزی را ارائه می دهد و برای مشتریان جذاب است.

دیدگاهتان را بنویسید