درب ترموود چیست ؟

تاریخ نوشته : فروردین ۱۵, ۱۴۰۳
درب ترموود چیست ؟

یک گزینه ایده‌آل برای شما که قصد خرید درب برای ورودی خانه یا دفتر کار خود را دارید و گزینه‌ای با نمای چوبی را می‌پسندید، درب ضد سرقت ترموود است درساخت این درب ها از بهترین چوب ها ساخته میشوند که در برابر پوسیدگی، نفوذ حشرات، آتش و آب، مقاومت می‌کند و می‌تواند یک ظاهر زیبا و چشم‌نواز را با خود به ارمغان بیاورد.

اصطلاح ترموود در درب های ضد سرقت یعنی چه؟

درب های ضد سرقت ترموود نسبت به درهای چوبی معمولی دارای مزایای زیادی مانند عایق بهتر، ایمنی در برابر آتش، عایق صدا و زیبایی است.ترموود چوبی است که برای افزایش دوام، پایداری و مقاومت در برابر پوسیدگی و نفوذ حشرات، با دمای بالا و بخار تصفیه شده است.علاوه بر این، آن‌ها برای استفاده در فضای داخلی و خارجی مناسب هستند و می‌توان این نوع درها را متناسب با سبک‌ها و ترجیحات مختلف معماری سفارشی کرد.درب‌ ضدسرقت ترموود نوعی درب است که از چوب اصلاح‌شده حرارتی به‌عنوان متریال اصلی بهره می‌برد و ظاهری بسیار شیک و باب سلیقه های مدرن است .

نکاتی درباره خرید درب ضد سرقت ترموود

آراز درب یکی برترین و بهترین از تولید‌کنندگان درب های ضد سرقت و مدرن کلاسیک و درب‌ ضد سرقت ترموود است که درب ترموود را با ویژگی‌های خاصی تولید و ارائه می‌کند. این ویژگی‌ها عبارتند از:
اراز درب یکی از برترین و بهترین تولید‌کنندگان درب های امنیتی و کلاسیک و مدرن است و از معتبر ترین تولید کنندگان درب‌های ضد سرقت ترموود است که درب ترموود را با ویژگی‌های خاصی تولید و ارائه می‌کند. این ویژگی‌ها عبارتند از:
تولید درب ضد سرقت ترموود به صورت یک رو یا دورو
ساخت درب‌ها به صورت یک لنگه، یک و نیم لنگ و سه لنگه

درب امنیتی ترموود در چه مکان هایی قابل نصب است؟

در منازل مسکونی امنیت، دوام و عایق بیشتری را برای صاحبان خانه اولیت بیشتری دارد که درب‌های ترموود معمولا در منازل مسکونی به‌عنوان درب ورودی استفاده می‌شود بر این دلیل است که صاحبان خانه این درب را برای منازل خود انتخاب میکنند .

در ساختمان های تجاری بیشتر درب هایی در اولیت هستند که امنیت بیشتری دارند و می‌توانند در برابر استفاده‌های مکرر مقاومت کنند. برای همین برای مناطق پرتردد ایده‌آل هستند.مانند دفاتر کار، فروشگاه‌ها و رستوران‌ها

در ساختمان های عمومی از درب هایی باید استفاده کرد که در برابر سایش و آسیب ناشی از استفاده زیاد، دوام بالایی داشته باشند.ساختمان‌های عمومی مانند مدارس، بیمارستان‌ها، ادارات دولتی

مزایای درب ضدسرقت ترموود

دوام بالا :ویژگی که باعث می‌شود که این درب‌ها دوام و ماندگاری بالایی داشته باشند این است که نوعی چوب که تحت یک فرایند تخصصی قرار گرفته است تا در برابر پوسیدگی و آسیب حشرات مانند موریانه مقاوم شود

افزایش امنیت :درب های ترموود به گونه ای طراحی شده اند که محافظت و امنیت بالایی را ارائه دهند. آن‌ها معمولا با ورق‌ها و میله‌های فلزی تقویت می‌شوند و دارای سیستم های قفل قوی هستند که این درها را در برابر نفوذ اشخاص غیراشنا ایمن می‌کند.

این درب ها گزینه‌ای مناسب برای افرادی هستند که به‌دنبال راه‌حل‌های امنیتی با کیفیت بالا و قابل‌اعتماد می‌گردند که ترکیبی از دوام، امنیت، عایق حرارتی، نگهداری کم، زیبایی و سازگاری با محیط‌زیست داشته باشند

دیدگاهتان را بنویسید