درب ضد سرقت لابی آپادانا روکش گردو

جهت خرید این محصول تماس بگیرید.

درب ضد سرقت لابی آپادانا روکش گردو

درب های ضدسرقت لابی رویه گردو مناسب فضای آپارتمانی و ویلایی به دور از خطر باران وآفتاب

تولید شده از بهترین مواد اولیه و مطابق با استاندارد های روز صنعت ساختمان

با امکان تولید سفارشی مطابق با ابعاد مورد نیاز  شما

برای اطلاع از مشخصات کامل درب توضیحات تکمیلی مطالعه شود.

شناسه محصول : N/A دسته بندی ها: , برچسب ها:

توضیحات

درب ضد سرقت لابی آپادانا روکش گردو

 

درب های لابی

درب ضد سرقت لابی به درب هایی گفته میشود که در ورودی ساختمان، برای جداسازی بخش های ساختمان از فضای بیرونی و حیاط مورد استفاده قرار میگیرند، این درب ها علاوه بر ایجاد امنیت و مقاومت بالا، ظاهری زیبا به ساختمان میبخشند. یراق آلات مورد استفاده شده در این درب ها استحکام و مقاومت بالایی دارند که در جنس های فلزی، چوب، شیشه و ترکیبی ساخته میشوند.

روکش گردو

چوب گردو برای استفاده به عنوان روکش در درب های ضد سرقت، باعث به وجود آمدن ویژگی های منحصر به فرد از نظر ساختار و ترکیب های رنگی روکش خواهد شد. این نوع رویه چوب طبیعی دارای زیبایی های ذاتی ایده آلی بوده؛ و به همین دلیل درب های ضد سرقت روکش گردو یکی از لوکس ترین درب های امنیتی بازار به شمار می روند که با برش ورقه های نازک چوب از تنه درخت گردو تولید میشوند.


نوع ورق آهن

برای تولید درب ضد سرقت (چهارچوب و لنگه) از ورق های روغنی درجه یک استفاده میشود، از ویژگی ها و مزایای این نوع ورق ها میتوان به استحکام بالا، تحمل وزن بالا، مقاومت بالا در برابر فشار و ظاهر زیبا اشاره کرد، در همین راستا شرکت آراز درب البرز از ورق های روغنی شرکت صنایع فولاد هفت الماس برای تولید درب های خود استفاده مینماید.

رنگ چهار چوب و لنگه

در تولید درب های مجموعه آراز از رنگ الکترواستاتیک کوره ای برای پوشش چهارچوب و قسمت لنگه استفاده میشود که از مزایای آن میتوان به مواردی همچون مقاومت بالا در برابر دما، رطوبت، یخ زدگی، سرما و همچنین افزایش استحکام ورق فلزی در برابر خوردگی و نور افتاب اشاره کرد.

قفل

بهترین و کامل ترین نوع قفل موجود در بازار، قفل درب ضد سرقت kale است. این مجموعه و بخش قابل توجهی از فروشندگان و تولید کنندگان، این برند را به عنوان یکی از بهترین انواع قفل درب آپارتمان می دانند.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “درب ضد سرقت لابی آپادانا روکش گردو”