قیمت درب ضد سرقت

تاریخ نوشته : اردیبهشت ۲۶, ۱۴۰۳
قیمت درب ضد سرقت

عوامل تاثیر گذار در نحوه قیمت گذاری درب ضد سرقت

قیمت انواع مختلف درب های ضد سرقت موجود در بازار، به طور معمول با داشتن اطلاعات کامل در رابطه با برند سازنده، نوع رویه، جنس یراق آلات، ابعاد درب، فاصله بین مرکز خرید و محل مورد نظر و وزن لنگه ها و چهارچوب درب برای خریداران قابل محاسبه خواهد بود. موارد گفته شده از جمله مهم ترین عوامل تاثیر گذار در تعیین قیمت درب ضد سرقت مد نظر مشتریان خواهد بود که در ادامه به هر کدام اشاره مختصری خواهیم کرد.

برند سازنده

انواع درب های ضد سرقت در بازار ایران که شامل درب های تولیدی با برند های ترکیه، ایرانی و چینی می باشند که در این بین درب های برند ترک از لحاظ قیمتی دارای بالاترین نرخ به دلیل استفاده از المان ها و مواد اولیه با کیفیت بالا می باشد؛ و درب های چینی که معمولا از مواد با سطح کیفی پایین در ساختار آن ها بکار گرفته شده از پایین ترین قیمت برخوردار می باشند. در رابطه با درب های ضد سرقت ایرانی نیز باید اشاره کنیم که بهترین گزینه برای خریداران به دلیل دارا بودن از کیفیت کلی ایده آل و قیمت های مقرون به صرفه تر نسبت به درب های ترک خواهند بود.

نوع رویه و یراق آلات

رویه های درب ضد سرقت نیزدرتعیین قیمت درب ها تاثیرمستقیم خواهد داشت. انواع رویه در بازار ایران شامل رویه های چوب طبیعی (راش، گردو و بلوط)، فلزی، PVC ترمو و لامینوکس می باشند که هر یک دارای مزایای مختص به خود می باشند. همچنین درب های ضد سرقت ترمو و فلزی نسبت به رویه های دیگر از قیمت بالاتری برخوردار می باشند؛ چرا که این دو نوع رویه نسبت به عوامل آسیب زننده مختلف مقاومت و استحکام بیشتری را خواهند داشت.

درب های ضد سرقت آراز بر اساس نوع روکش، میزان برجستگی درب و یراق آلات دسته بندی میشود، لازم به ذکر است شاسی فلزی درب ضد سرقت در همه مدل ها بصورت همسان می باشد. برای مثال بعضی از درب ها که دارای طرح بدون برجستگی یا CNC می باشند از درب ضد سرقت برجسته قیمت کمتری دارد. دربی که با روکش گردو ساخته میشود از دربی که روکش آن راش است قیمت بالاتری خواهد داشت. برخی از درب ضد سرقت دارای یراق هایی از جنس برنج یا استیل هستند که این مورد ها برقیمت درب ضد سرقت موثر هستند. همچنین سایر یراق آلات موجود بر روی درب اعم از نوع دستگیره، درکوب، انواع چشمی و لولا های نیز از اهمیت بالایی در قیمت گذاری درب های امنیتی خواهند داشت.

ساختار داخلی

در ساختار داخلی درب های ضد سرقت، ضخامت ورق داخلی و همچنین اسکلت نوع لنگه ایمن (وِیژه) که شامل ۱۶ شاخه یک تکه پروفیل سنگین ، بصورت عرضی و عمودی با اتصال سه جهته جوش CO2 همراه با ورق و ۴ عدد لچکی فولادی در کنج قیمت بالاتری نسبت به اسکلت نوع کلاسیک که شامل ۴ شاخه یک تکه پروفیل سنگین در عرض و ۴ لچکی فولادی در کُنج با اتصال سه جهته جوش CO2 به همراه ورق کشی فولادی سرتاسری ضخیم داخل لنگه، دارد.

وزن لنگه و چهارچوب

بطور کلی وزن درب ضد سرقت نشان دهنده میزان مواد اولیه و ورق های فولادی بکار رفته در ساختار لنگه و چهارچوب خواهد بود و هر چه میزان وزن بالاتر باشد، طبیعتا قیمت نهایی درب نیز برای خریداران با افزایش همراه خواهد شد.

ابعاد درب

درب های ضد سرقت معمولا در ابعاد استاندارد از سوی تولیدی های مختلف ساخته می شوند، ولی در صورتی که مشتری بخواهد این درب ها را متراژ های بزرگتر و ابعاد خاص سفارش دهد، قطعا به دلیل مصرف مواد اولیه زیادتر و همچنین صرف زمان بیشتر قطعا هزینه بالاتری را برای تولیدی به همراه خواهد داشت و منجر به افزایش قیمت درب ضد سرقت خواهد شد.

قفل ها

درنوع و مدل های گوناگون قفل ها؛ که شامل قفل های دیجیتال هوشمند، قفل کاله ترک ، قفل گاو صندوقی کاله، قفل آژیردار دسی، قفل های معمولی ایرانی، قیمت هرکدام از این قفل ها درب قیمت گذاری درب های ضد سرقت تاثیر دارد، برای مثال قفل های هوشمند دیجیتال قیمت بالاتری نسبت به قفل های هعمولی دارند و یا قفل های گاو صندوقی ترک کاله که بدون توپی و مغری بوده و تخریب نمیشوند، امنیت بالاتری نسبت به قفل های معمولی کاله که دارای مغزی و تخریب هستند را دارند که با توجه به انتخاب مشتری این آپشن بر روی درب ها قیمت گذاری میشوند.

حمل و نقل

هزینه حمل و نقل درب ضد سرقت از مواردی می باشد که می تواند در قیمت نهایی و تمام شده درب خریداری شده از سوی مشتریان تاثیر گذار باشد.

دیدگاهتان را بنویسید