درب لابی ضد سرقت

تاریخ نوشته : اسفند ۱۴, ۱۴۰۲
درب لابی ضد سرقت

درب لابی ضد سرقت

از این درب ها به عنوان درب ورودی استفاده میشود و بیشتر ساختمان های تجاری و مسکونی نصب میشود . از کاربرد های دیگر این درب میتوانیم به زیبا و شیک بودن آن اشاره کنیم و در عین حال امنیت این درب ها نیز دلیل دیگری برای نصب آن ها بر ورودی ساختمان ها میتواند باشد و عمده استفاده از این محصولات را میتوانیم مطلق به ساختمان های لاکچری بدانیم .

این درب ها به دلیل نصب در فضای بیرونی ساختمان باید در مقابل رطوبت و تابش مستقیم نور خورشید مقاوم باشند چراکه یکی از نقطه ضعف های درب های ورودی واکنش نشان دادن به نور مستقیم خورشید و رطوبت هوا است . در پی این نوع معایب درب های ورودی پیشنهاد میشود که برای جلوگیری از هر گونه بروز مشکل از جمله آن ها ،زنگ زده گی ، رنگ پریدگی ، صدای جیر جیر فراوان. ترجیح داده میشود که روکش این نوع درب های ورودی را از چوب طبیعی و انواع رویه فلزی کار شود .

تمامی مدل های درب های لابی که ساخته شده توسط گروه اراز درب  ضد سرقت هستند و این گروه محصولات خود را با بهترین متریال روز دنیا ساخته و عرضه باراز میکند  و قابل به ذکر است که تمامی محصولات اراز درب به دلیل عرضه مستقیم به بازار بسیار قیمت مقرون به صرفه ای دارند

انواع درب ورودی لابی

این نوع درب ها نیز مانند دیگر محصولات دارای مدل ها و سبک های مختلفی هستند گروه اراز درب از بهترین تولید کنندگان درب های لوکس با بهترین متریال های روز دنیا هستند . نکته قابل توجه درباره خرید درب لابی که باید به آن توجه کنید این است که هنگام خرید به ابعاد و نحوه نصب آن ها بسیار دقت داشته باشید . از جنس این نوع درب ها میتوانیم به تمام چوب ، فلزی و شیشه ، و با ترکیب هر سه باشد که با توجه به کاربردی که مد نظر مشتری است میتواند ساخته شود درمورد متریالی که در این نوع درب های لابی استفاده میشود شیشه به کار رفته در این نوع درب ها دکوراتیو است و استفاده از چوب راش و گردو برای این نوع درب ها هم جلوه بسیار زیبا و لاکچری میدهد هم این که بسیار مقاوم است انواع درب لابی میتوان به این موارد اشاره کرد

  • درب لابی فلزی
  • درب لابی چوبی
  • درب آهنی
  • درب لابی لاکچری
  • درب استیل

نکته ای دیگر که در خرید درب لابی این است که اگر درب لابی شما تماس زیادی با رطوبت خواهد داشت باید دربی انتخاب کنید که روکش پلی وود داشته باشد

کدام نوع درب چوبی برای ورودی منزل شما مناسب است ؟

با توجه به فراوان بودن مدل های درب ورودی توصیه میشود با مشاوره گروه تولیدی اراز تماس حاصل فرمایید و از مشاوره رایگان گروه تولیدی اراز برای بهترین انتخاب درب لابی استفاده نمایید و این نکته را باید در نظر داشته باشید که درب لابی باید  با طراحی و معماری ساختمان شما سازگار باشد . هنگام خرید درب لابی باید به چند نکته بدهی توجه داشته باشید ، متناسب با شرایط آب هوایی باشد ، شکل ظاهری و وزن درب ، مستحکم بودن درب ، عایق صوتی و حرارتی باشد .

درب لابی لاکچری

چوب ها به دلیل جلوه گرم و زیبایی که دارند رنگ لعب خاصی به محیط اطراف خود میدهند و همچین قابلیت مانور دادن بسیار بالایی دارند چرا که هم قابل پردازش و هم برش و خراطی و سمباده خور نیز هستند طرفدار زیادی در صنعت دکوراسیون به خود جلب کرده است صاحب نظران در صنعت دکوراسیون بر این باور اند که جلوه و حسی که چوب طبیعی به خانه میاورد قابل قیاس با چوب های مصنوعی و بی حس روح نیست که این را در صورتی که مشکلی برای پردازش و تهیه چوب وجود نداشته باشد درست است .اگر میخواهید ساختمان لوکس و مدرنی داشته باشید باید درب لوکس و مردن نیز برای ساختمان خود انتخاب کنید .امروزه از مدل های مختلف درب های لابی لاکچری و مدرن به نسبت به گذشته مرسوم تر شده است و ساختمان های لوکس با وجود لابی کامل میشوند به طوری که استفاده از درب های لابی به یکی از ارکان مهم در هر ساختمانی به شمار میرود.

درب لابی دولنگه

این نوع درب در بین ساختمان سازان بسیار محبوبیت خاصی دارد که هیچ گونه شیشه خور و کتیبه خور در کنار درب ها وجود نداشته باشد برخی دیگر ساختمان سازان تمایل دارند درب لابی چوبی با یک درب اصلی با بازشو ۹۵ تا ۱۰۰ سانتی متری در کنار درب استراکچری های ترکیبی شیشه و شیکه فلزی الومینیوم استفاده کنند که جذابیت این درب ها با کتیبه های کناری برای مشتریان و ساختمان سازان بسیار زیاد است .

در درب ضد سرقت دولنگه لابی بهتر است از پاشنه سنگی  برای این نوع درب ها استفاده شود که هیچ گونه ورودی ار زیر درب انجام نشود نوع رویه درب دولنگه شبیه درب های تک لنگه میباشد با این تفاوت که به دلیل قرینه بودن این نوع درب ها در عرض های کمتر ۱۸۰ سعی میشود لنگه درب بازشو کمی برگتر از لنگه درب ثابت باشد .

درب استیل لابی

از درب های استیل به عنوان درب های لابی نیز میتوان استفاده کرد چراکه هم مقاوم و هم شکل ظاهری لاکچری نیز دارند این نوع درب را میتواند به عنوام درب ورودی لابی درب اپارتمان درب مغازه و … استفاده کنید . این نوع درب ها نیست به دیگر محصولات درارای قیمت بالاتری هستند اما در نقطه مقابل ظاهری بسیار شیک و مقاومت بالایی دارند و عدم نیاز به هر گونه سرویس و نگه داری هستند

درب ورودی لابی فلزی

اگر در زمان خرید دقت کافی برای حرید این نوع در های ورودی را نداشته باشید در کوتاه ترین زیمان ممکن این درب ها دچار فرسودگی میشوند و شما مجبور به پرداخت هزینه  دربار برای حرید درب میشوید این روز ها شرکت های زیادی مشغول تولید این نوع درب ها برای ورودی سختمان ها هستند که از مرسوم ترین آن ها میتوانیم به درب ورودی لابی ،درب های لابی فرفورژه ،درب استیل لابی و یا درب چوبی ، شیشیه ای شاره نمود .

خرید درب ضد سرقت لابی

درب های ضد سرقت لابی را میتوانید با بهترین متریال استفاده شده وقیمت مناسب از آراز درب البرز خریداری نمایید. دربهای لابی در مدلهای دو لنگه و سه لنگه ساخته و روانه بازار می شوند. درآراز درب این امکان فراهم شده است که درب ها بر اساس نیاز خریداران، در ابعاد و طرح های دلخواه تولید شوند.

برای مشاهده چند نمونه از محصولات میتوانید به دسته بندی درب های لابی سایت مراجعه فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید