خرید درب ضد سرقت لوکس

تاریخ نوشته : مرداد ۹, ۱۴۰۳
خرید درب ضد سرقت لوکس

درب ضد سرقت لوکس

درب ضد سرقت لوکس با توجه به ظاهری بسیار لوکس، به روز و تنوع بالای طرح و محصول با استقبال بسیار زیاد علاوه بر استحکام به ظاهر ساختمان نیز اهمیت زیادی میدهند مواجه شده است، همچنین امکان اضافه کردن آلارم، چشمی و قفل دیجیتال در این سری وجود دارد.
قفل درب ضد سرقت لوکس به صورت پیش فرض از نوع مرکزی یا مولتی برند کاله ترکیه با ۶۰ ماه گارانتی بوده که دارای ۱۴ زبانه در حالت قفل شده می باشد که از سه جهت با چهارچوب درگیر می شود، قفل ها با توجه به سفارش مشتری قابل تبدیل به دو مدل چنگکی (HOOK) و ساده (MONO) نیز می باشد، کلاف این نوع دربها از جنس استیل درجه یک است و علاوه بر روکش چوب طبیعی خود درب، قابلیت اضافه شدن چوب طبیعی (روکوب) به چهارچوب نیز همانند اکثر درب ها وجود دارد.

مشخصات درب های ضد سرقت لوکس

درب ضد سرقت لوکس دارای سه عدد لولا، قفل مرکزی، دستگیره برنجی آبکاری شده، قفل پست چی و چشمی می باشند. لنگه این درب ها با استفاده از  ورق MDF ده میل با روکش طبیعی یا مدرن ساخته میشود، که با طرح های برجسته زیبایی خاصی را در نظر بیننده به تصویر می کشند. بر روی چهار چوب فلزی درب های ضد سرقت لوکس، روکوب با روکش طبیعی چوب قرار میگیرد.

ساختار درب ضد سرقت لوکس و لاکچری

برخی از مشتریان که به دنبال لوکس گرایی هستند و از نظر معماری، طرح های لوکس جذابیت زیادی برایشان دارد معمولاً در معماری مدرن از رنگ های سفید و تیره و در معماری سنتی و کلاسیک از روکش های چوبی استفاده می کنند.
استراکچر درب ضد سرقت لوکس بستگی به نوع درب انتخابی دارد. برخی از مدل ها پک وارداتی ترک می باشند و برخی از کشورهای ایتالیا و اروپا وارد ایران می شوند که بیشتر مدل های اروپایی درب های لوکس مدرن می باشند.
درب های ضد سرقت لوکس علاوه بر دارا بودن تمامی مشخصات درب های ایمن، از لحاظ زیبایی بصری نیز با زیبا ترین دربهای چوبی رقابت می کنند و در ساختار این درب ها که به صورت تمام ام دی اف کار می شود، طرح های برجسته با دستگاه سی ان سی روی ام دی اف حک شده است.
قفل به کار رفته در مدل درب ضد سرقت لوکس از باکیفیت ترین برندها می باشد که به وسیله قرار گرفتن یک رزت مخصوص بر روی توپی قفل، امنیت بالایی را در برابر سرقت فراهم می کند، درب های ضد سرقت لوکس به وسیله ۱۴ زبانه با چهارچوب درگیر می شوند
وزن درب ضد سرقت لوکس ۱۰۰ کیلوگرم، روکوب ۲ طرف و دور لنگه استیل، قطر چارچوب ۱۸ الی ۲۴ کشویی می باشند و در داخل کلیه درب ها از ورق فولادی سرتاسری به همراه فوم پلی اورتان استفاده شده است.

قیمت درب ضد سرقت لوکس

قیمت درب ضد سرقت لوکس یکی از پارامترهای مهمی محسوب می شود و معمولا نسبت به سایر دربهای ضد سرقت گرانتر است. فاکتورهای مهمی که در این مورد تأثیرگذار هستند شامل ابعاد و مدل درب، طرح های انتخابی (مدرن، برجسته سلطنتی، کلاسیک و…)، نوع روکش درب (براق سفید، مشکی، هایگلاس، رنگ‌ های پوست پولیش)، اسکلت درب ضد سرقت، نوع یراق‌ الات به‌ کاررفته در تولید و… می باشد. با توجه به نوساناتی که در بازار وجود دارد بهتر است جهت استعلام قیمت درب مد نظر خود با کارشناسان آراز درب در ارتباط باشید.

همان طور که اشاره شد، قیمت درب ضد سرقت لوکس از سایر مدل های درب ورودی گران تر است. مقاومت بالا و ظاهر شیک از دلایل گرانی درب های لاکچری در مقابل درب ضد سرقت ارزان است. در برخی از مدل های درب ضدسرقت مدرن از انواع یراق آلات دیجیتال استفاده می شود. چشمی دیجیتال، قفل هوشمند درب ضد سرقت و انواع دزدگیر از سری تجهیزات الکترونیکی قابل نصب بر روی این درب ها می باشد. قفل دیجیتال نصب شده بر روی این درب ها علاوه بر ایجاد امنیت و ظاهر شیک، امکانات دیگر همچون کنترل از راه دور، امکان دسترسی به میهمان برای ورود، قفل کودک، سیستم ضد سرقت و … را در اختیار استفاده کننده قرار می دهند. قیمت درب ضد سرقت مدرن و لوکس به طراحی و مشخصات کار شده در درب بستگی دارد. برای استعلام قیمت درب ضد سرقت مدرن لوکس با آراز درب تماس بگیرید.

درب ضد سرقت آراز

درب‌های ضد سرقت سری لوکس آراز، کیفیت و ساختار مشابه با درب‌های ترک دارند و از برخی محصولات ترک اصل مانند دستگیره، قفل و… نیز در آنها استفاده شده است. ورق های رویه درب های فلزی آراز واردتی میباشد و از کیفیت بالایی برخوردارمیباشد.

همچنین شما میتوانید برای استحکام بالای این نوع درب ها از اسکلت ویژه نوع لنگه ایمن هنگام خرید سفارش دهید.

برای مشاهده تمامی اجزای تشکیل دهنده درب های ضد سرقت آراز همراه با ویدیو به این مقاله ( اجزای تشکیل دهنده درب ضد سرقت) مراجعه فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید