بهترین تولید کننده های درب ضد سرقت ایران

تاریخ نوشته : خرداد ۲۱, ۱۴۰۳
تولید کننده درب ضد سرقت آراز درب البرز

بهترین در ضد سرقت در ایران کدام است؟

بهترین در ضد سرقت چیست؟ چه خصوصیاتی دارد؟ قیمت بهترین مارک درب ضد سرقت ایرانی چقدر است؟ درب ضد سرقت ایرانی بخریم یا خارجی؟ بهترین برند درب ضد سرقت ایرانی کدام است؟

کسانی که قصد خرید بهترین در ضد سرقت ایرانی یا خارجی را دارند با همه این سوالات مواجه می‌شوند. خصوصا اگر تجربه زیادی در این مورد نداشته باشند. در این مطلب قرار است به تمام این سوالات پاسخ دهیم. با ما همراه باشید.

بهترین در ضد سرقت چیست؟

بهترین در ضد سرقت دارای امکانات مورد نیاز برای امنیت ساختمان است. چارچوب، لولا، بدنه و قفل آن باید دارای حداقل استانداردهای لازم برای امنیت و حفظ حریم خصوصی داخل منزل باشد. بهترین در ضد سرقت علاوه بر فاکتور امنیت، مانع اتلاف انرژی، ورود حشرات و گرد و غبار می‌شود. همچنین عایق صدا بوده و تا حدی ضد حریق نیز هست.

هنگامی که برای خرید بهترین نوع درب ضد سرقت مراجعه می‌کنید باید به تمام این نکات توجه کنید.

بهترین درب ضد سرقت در ایران

در بازار اینگونه جا افتاده که بهترین درهای ضد سرقت، ترک هستند. شاید قبلا اینطور بود اما الان دیگر این موضوع واقعیت ندارد. در ایران ابتدا کارخانه هایی در سلماس ارومیه و سپس در تهران اقدام به تولید دربهای ضد سرقت کردند که از نظر کیفیت با همتای ترک خود برابری می‌کنند. علاوه بر این قیمت مناسب‌ تری نیز دارند.

این کارخانه ها بهترین در ضد سرقت ایرانی را مطابق با تکنولوژی روز دنیا تولید می‌کنند. مواد اولیه اکثر این کارخانه‌ها وارداتی بوده و در ایران مونتاژ می‌شوند. تنها قطعه‌ای که هیچگاه وارد نمیشود ورق آهن است. ورق آهن دربهای ضد سرقت از اصفهان تامین می‌شود.در نتیجه امروزه دیگر یافتن بهترین درب ضد سرقت در ایران چندان کار سختی نیست.

بهترین برند درب ضد سرقت ایرانی

خیلی اهمیت دارد که شما بهترین درب ضد سرقت ایرانی ، چینی و یا ترکیه ای را از چه مجموعه‌ ای خریداری می‌ کنید. چرا که درب‌ های ضد سرقت با کیفیت را نمی‌ توان از هر فروشگاهی تهیه کرد. انتخاب و خرید درب ضد سرقت از کارخانه میان بازار گسترده کارگاه تولید درب ضد سرقت و کارخانه های تولیدی انواع درب ساختمان همیشه چالش برانگیز و دشوار بوده است. کسب اطلاعات و مشاوره با کارشناسان با تجربه بسیار مفید خواهد بود.

مجموعه تولیدی درب های ضد سرقت آراز

گروه صنعتی آراز درب البرز، جهت تامین بخشی از نیاز های صنعت ساختمان سازی کشور با تولید انواع درب های ضد سرقت ایرانی با بهترین متریال با درب های ترک رقابت و فعالیت مینماید.

درب ضد سرقت با توجه به وزن و کیفیت متریال استفاده شده در درب ها قیمت گذاری می‌شود. درب ضد سرقت آراز بر اساس نوع روکش چوب که راش یا گردو باشد میزان برجستگی درب و یراق الات مورد استفاده دسته بندی میشود لازم به ذکر است شاسی فلزی درب ضد سرقت در همه مدل ها بصورت همسان می باشد. برای مثال بعضی از درب ها که دارای طرح بدون برجستگی یا CNC می باشند از درب ضد سرقت برجسته قیمت کمتری دارد. دربی که با روکش گردو ساخته میشود از دربی که روکش آن راش است قیمت بالاتری خواهد داشت. برخی از درب ضد سرقت دارای یراق هایی از جنس برنج یا استیل هستند که این مورد ها بر قیمت درب ضد سرقت موثر هستند.

دیدگاهتان را بنویسید